

Οι βασικές ακαδημαϊκές δεξιότητες καλλιεργούνται από τα πρώτα σχολικά χρόνια ενός ανθρώπου, οπότε και τίθενται τα θεμέλια της ακαδημαϊκής του ταυτότητας, που θα τον υποστηρίζουν στις σπουδές του, στην εργασία του, αλλά και σε ολόκληρη τη ζωή του.
Στο Τριανέμι, ο ενθουσιασμός για το σχολείο και το πάθος για τη μάθηση μεταφράζονται σταδιακά σε αναπτυγμένες ακαδημαϊκές ικανότητες. Τα παιδιά αποκτούν:
- διευρυμένες γλωσσικές δεξιότητες, μέσω της θετικής τους σχέσης με τον προφορικό και τον γραπτό λόγο και την γλωσσική καλλιέργεια σε όλα τα μαθήματα
- ισχυρή λογικομαθηματική σκέψη, μέσω αυθεντικών συναντήσεων με τα μαθηματικά φαινόμενα, με κατάλληλες ερωτήσεις και δραστηριότητες
- ερευνητικές δεξιότητες, μέσω της παρατήρησης και της ενίσχυσης της ερευνητικής τους προδιάθεσης
- αυτονομία αποτελεσματικής μελέτης, μέσω εφικτών στόχων, με σεβασμό στον χρόνο τους, που εξασκούνται στο να τον διαχειρίζονται σωστά
- αποτελεσματική επικοινωνία των αποριών τους, μέσω της καλλιέργειας ενός κατάλληλου μαθησιακού περιβάλλοντος, φιλικού προς τα ερωτήματα
- δεξιότητες παρουσίασης και δημόσιας ομιλίας, με καθημερινές ευκαιρίες να οργανώσουν παρουσιάσεις, εντός και εκτός τάξης
- ανθεκτικότητα και ικανότητα στην αξιολόγηση, αφαιρώντας το βαθμολογικό σύστημα, με την περιγραφική αξιολόγηση, βλέπουν την ανατροφοδότηση ως ευκαιρία ανάπτυξης
- αυξημένη ικανότητα εστίασης, καθώς αποφεύγεται ο κατακερματισμός της γνώσης και τα βασικά γνωστικά αντικείμενα διδάσκονται σε μεγάλες ενιαίες ενότητες
- ικανότητα ανάκλησης πληροφοριών και εφαρμογής τους στον πραγματικό κόσμο, μέσω της σύνδεσης των μαθημάτων με την καθημερινή ζωή